Wednesday, January 12, 2011

Bukan Lupa, Cuma Tak Ingat Je

Assalamualaikum u alls semua.. fuh!! hari ni paling hari mendebar-debarkan aku... nak tahu kenapa?? ha!! ni yang nak cerita ni.. hari ni sepatutnya ade shoot untuk wedding.. bukan aku yang kawin, aku snap picture je.. nak dipendekkan cerita, aku tak datang mase shoot tu... gelabah pengantin tu coz photographer dia tak datang...

aku tak datang coz aku bangun lewat.. biasalah lelaki, kalau dah tengok bola, sampai pukul 2pagi pon tak pe... nasib baik la kawan aku yang tolong cover untuk aku sebelom aku sampai kat tempat shoot.. nasib baik aku bagi alasan yang kuat.... hahaha.. amacam?? terer tak aku ni... thanks aliff coz ko dah cover aku.. kehkehkeh... aku janji, aku buat lagi... wawawawa

dalam 4 jam, shoot pon habis... lama jugak shoot.. biasalah, shoot dalam hutan... tu yang lama tu... naik bebulu aku duk dalam hutan dengan nyamuk banyak... sampai bawak ubat nyamuk hangpa tau dak.. tapi nyamuk-nyamuk ni degil-degil belaka, tak reti-reti nak mati... aku sengkeh gak nyamuk tu... kalau ikutkan hati aku nak gigit je nyamuk tu.. tapi kenalah terima dengan seadanya.. dah pengantin nak shoot dalam hutan, ikutkan saja lah... janji masyuk!!!!

No comments:

Post a Comment